miércoles, 26 de junio de 2013

Nuevo entrenador del Arenteiro

Miki López, según informaciones más que fiables de COPE Carballiño (PINCHA AQUÍ), es el entrenador elegido por la nueva Directiva para llevar la dirección técnica del equipo la próxima temporada. El ya ex-entrenador del Ramirás y con dos temporadas de experiencia en la Primera Autonómica se hace cargo del equipo a la espera de conocer cuál será la Liga en la que va competir. Mucha suerte.

5 comentarios:

  1. Suerte para o novo adestrador e que non se olvide de pasar pola Uceira para ver rapaces ó longo do ano que adestradores por Espiñedo pasaron, pero pola Uceira nada de nada...

    ResponderEliminar
  2. tes razon nin os entrenadores....nin o concejal d deportes por si se pode chamar asi.....porke por o deporte pouco mira...nunca o vin na uceira....creo k deberia swr cocejal d outra cousa!!!

    ResponderEliminar
  3. si, claro, seguro que a directiva pensou neso ampliamente, en contar con rapaces da Uceira, claro. Digo esto porque se quixeran contar con entrenadores que conozan o que pasa na Uceira tiñaos perfectamente a tiro, e mais de un, con experiencia de moitos anos. Non sei de donde quitaron a Miki e non dudo que sexa moi boa persoa, pero eso de levar adestrando solo dous anos e cos amigos que xogaban con el de toda a vida no Ramirás non sei se lle sera suficiente para tomar as rendas deste barco, e non sei se encaixara moito no fervedeiro de Espiñedo. Esperemos que si. Sorte.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O sábado pasado na Uceira estaba...sería por si había foto, jajaja

      Eliminar
  4. A este entrenador no lo conoce nadie y los listillos de la cope y familia Episcopal nos lo venden cómo si fuese un hombre de la Casa, nos venden q el cadavid es el Mesías q perdona dinero cuando todo el mundo sabe cómo y porquê entró. Q ha hecho el Arenteiro para merecer esto?????

    ResponderEliminar