Visitas

lunes, 3 de junio de 2013

Destacados del fin de semana

De vuelta de un fin de semana de desconexión, me encuentro con sonrisas y lágrimas en cuanto a fútbol nos referimos.

En el ámbito local, la noticia más importante fue la victoria de los cadetes en Poio por 0-1, resultado que les da opciones de superar la eliminatoria pero sin confiarse lo más mínimo...a entrenar con cabeza esta semana. 
Enlace de resultados: PINCHA AQUÍ.

Aquí al lado, están de enhorabuena los aficionados del Amoeiro, entrenado por Mindo, entrenador en la EMF del equipo juvenil; su equipo alcanzó la final de la Copa "B" al superar la eliminatoria con el Leiro. Suerte en la final.

Un poco más allá, dar las felicidades a los aficionados del Celta y el ánimo también a los del Dépor. En las semanas previas pude ver de todo entre mis conocidos tanto del Celta como del Dépor y lo que pude sacar a modo de conclusión fue que no desees lo malo a tu enemigo, porque se puede volver contra ti. Ojalá el Dépor vuelva pronto al lugar que se merece sobre todo por esa afición y que el Celta se mantenga donde está.

Para finalizar este resumen de lo que fue el fin de semana, ayer domingo también se celebró el partido homenaje en Espiñedo entre el Arcos y el Arenteiro por Víctor Defrancisco, Presidente del Arcos fallecido de forma repentina el pasado 20 de Mayo a los 34 años de edad. (Enlace a la COPE). Desde este espacio un sentido recuerdo y mucho ánimo para la familia.


3 comentarios:

  1. ¿por favor Yordi, que hai de verdade nos rumores do desmatelamento da escola de fútbol'? fálase de que vai quedar todo en maos dos monitores de futbol sala e dunha empresa privada. Se hai algo de certo o concelleiro debería dar explicacións porque moitos pais buscaríamos dende xa outros equipos para nosos fillos. Agrádeceríache que nos informases de todo isto.

    ResponderEliminar
  2. Polo que me comentan, a idea é de independizar ou desligar do Concello ós máis cativos, é decir, ós de fútbol sala do pabellón, mantendo os equipos da Uceira; as razóns, pois as de sempre, disminui-la factura e baixar o número de postos de contratos laborais, non olvidemos que algúns dos monitores estes últimos anos estaban contratados en procesos nulos e de forma pouco clara...Outros equipos, desgraciadamente as alternativas son poucos, ou vas á capital, ou ó Ribeiro, que están a traballar moi ben a base. Sería unha mágoa que a EMF se fóra ó traste, pero tamén é moi triste invertir anualmente entre 60000 e 80000 euros e que o primeiro equipo non se nutra de xogadores e no seu lugar se pidan subvencións de 30000, 18000 ou 9000 euros. Malos tempos se aveciñan me temo...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Confirmada case o 100 % o final da escola de futbol. O Concello entregará a unha empresa privada a xestión da escola .

      Eliminar