martes, 23 de agosto de 2011

Noticias varias

Perdonad la ausencia de actualizaciones estos días del Blog, pero entre que el viernes blogspot tuvo problemas y el fin de semana estuve fuera no pude actualizar. 

Hay pendientes varias noticias. En primer lugar el Arenteiro se proclamó vencedor del triangular disputado en Melias frente a dicho equipo y el Nogueira de Ramuín. En cuanto me pasen detalles os los comentaré.

En segundo lugar, ayer se realizó la entrevista de los candidatos a monitores y se publicaron los resultados de la misma. Os pego el enlace de la página web del Ayuntamiento: http://carballino.org/pdf/5-propuesta8391.pdf .
De dichos resultados se desprenden que a priori, los monitores que resultan de la selección salvo renuncia de alguno son los siguientes:

1. Pablo Fernando Iglesias Iglesias.
2. Jesús Rivera Domínguez.
3. José Antonio Valverde Besga (Ex-Coordinador del Pontevedra y actualmente en Verín).
4. José Martín Domínguez Zufiaurre.
5. José Rodríguez Calvo, Castor.

A falta de conocer los seleccionados definitivos, así como la forma en que van a cubrir desde el Concello los monitores de los demás equipos de la EMF, estas son las noticias que tenemos. Varios de los allí presentes entre los que me incluyo, apreciamos la falta de alguna puntuación personal y las variaciones año tras año de las mismas cuando deberían ser totalmente objetivas salvo la entrevista, la cuál, sorprendentemente se puntuó hasta con centésimas, cuando la respuesta a las tres preguntas formuladas a los candidatos, para nada profundizan ni en los cursos realizados para su evaluación, ni en los conocimientos técnico-tácticos que pueda tener cada candidato.

5 comentarios:

  1. Todos los equipos de la provincia entrenando y nosotros eligiendo monitores
    Esperemos que sea el último año que pasa esto

    ResponderEliminar
  2. 1º) Unha pena que non adestres Jordi, xa que cando estiveche fixeches un gran traballo, ainda que hai q recoñecer que os seleccionados en principio son de garantias

    2º) Sorte no Ribadavia, q tal equipo tede s ecal é a vosa aspiracion este ano?

    3º) Como ves, se é q coñeces as plantillas, o papel que poden facer equipos da comarca como Arenteiro, Maside, Cea, Amoeiro ou Salamonde?

    ResponderEliminar
  3. 1º. Gracias polo recoñecemento, efectivamente, os cinco aspirantes propostos son moi válidos.

    2º. Gracias de novo polo desexo de que me vaia ben en Ribadavia, o equipo estase a facer con certo retraso e non tiven oportunidad de adestrar todo o desexable...cabe a posibilidade de non empezar todo o ben para a aspiración de ascender coa que partimos.

    3º. En canto ás plantillas non teño moitas referencias, en canto ó Arenteiro, so vin un partido máis o que me comentaron, paréceme un equipo en formación, fáltanlle moitos mecanicismos e acoplarse, ademáis de apuntalar tanto os laterais como o medio campo; Maside e Cea polo que sei manteñen as plantillas do ano pasado prácticamente, polo que intuyo, en canto ó Maside que terá que competir moi ben para estar arriba, avanzaría situalos na metade da táboa. Do Salamonde, pois coa chegada de Mindo, tamén chegan moitos rapaces de Carballiño, polo que lles desexo o mellor, a segunda está moi interesante este ano. Do Salamonde non teño moitas referencias, pero polo que me comentan eles e máis o Arrabaldo están a facer unha boa pretemporada...

    ResponderEliminar
  4. Martín de garantías???? un pouco de sentidiño por favor

    ResponderEliminar
  5. boto de menos a 2 ou 3 adestradores nesa lista
    o de Jordy é unha inxusticia total, pola sua valía e por todo o que peleou o ano pasado polo ben da escola de futbol

    ResponderEliminar