jueves, 30 de septiembre de 2010

Monitores de la EMF

Sí, lo reconozco, soy un pesado, pero el tema me toca de lleno y las consecuencias también. Hoy tuve oportunidad de hablar con Manolo Dacal y comentarle mis dudas al respecto, cómo veo yo el tema y si objetivamente le parecía normal lo que estaba haciendo.

En primer lugar confirmaros que Fernando sí es efectivamente el entrenador de los Benjamines, y será contratado por medio de una asistencia técnica como Ramón Dacosta. (Está trabajando pero no firmó su contrato de asistencia, ni sé cómo se hace eso). El motivo de dicha contratación según nuestro concejal de deportes y obviando el que yo quedé por encima en el concurso de méritos es que yo desestabilizo la EMF con el Blog. Esta razón a mi modo de ver el tema para nada se corresponde con la verdad, porque en este blog en ningún momento critiqué el funcionamiento de la Escuela, lo que sí critiqué es la forma de contratación del Concejal para la Escuela que no me parece la oportuna obviando la Ley de Contratación pública, las Bases de Régimen Local y la lógica.

El último episodio es la contratación de Fernando, con el que ya pude hablar, y el que me parece un buen compañero y buen entrenador como demostró el año pasado con los cadetes. Como digo, tras hablar con Dacal y exponerle que en todo caso, 1º, que Ramón Dacosta no se presentó a ningún proceso de selección ni tiene la formación mínima requerida y 2º, que Fernando quedó por debajo mía en el proceso de selección, la única respuesta fue que el tiene capacidad suficiente para contratar de esa forma a quién crea oportuno. A esa afirmación le dije que porqué no contrataba a todos los monitores así entonces y hacía el paripé del concurso de méritos, porque el había dicho que era lo que marcaba la ley en su día en la entrevista que le hizo Lolo Carril, a lo que contestó que tenía esa capacidad sin más.

Por lo tanto y resumiendo, yo no soy contratado porque hablé de más en el blog, exponiendo la realidad de lo que pasaba y denunciando una situación que me afectaba de lleno y que ya me olía desde el suceso ocurrido a final de temporada por el que yo "no podía volver entrenar en la EMF". 

Se obvian los méritos conseguidos de ascender al equipo infantil a Gallega, tras conseguir el año pasado en la selección de personal la máxima puntuación, este año soy el penúltimo, y ante la necesidad de contratar más personal para el puesto de monitor se contrata antes a una persona que ni se presentó al concurso y posteriormente a otra que quedó por debajo en dicho concurso. Si el problema no es personal que venga Dios y nos cuente otra versión.

Desde este medio y en defensa de mis intereses, y mi integridad moral y personal, considero que se está pisoteando mi persona y riéndose de mí indirectamente. El tema está en manos de mis abogados, y por pequeña que sea la cuestión, por orgullo y mi integridad haré todo lo posible por la defensa de esos intereses. Hago público por lo tanto que si llegado al extremo, se paraliza el funcionamiento de la EMF o de algún equipo, hago responsable al Concejal de Deportes, yo traté de arreglar el tema previamente.

http://www.copecarballino.es/denunciacidada/partidista 

22 comentarios:

  1. ¿cal foi ise suceso ocurrido ó final da temporada?

    ResponderEliminar
  2. jordy este blog cambiale el nombre... porque ablas de todo menos de futbol solo de ti y de ti
    ya vale un poco... solo te limitas a poner los horarios y depsues a criticar

    ResponderEliminar
  3. moita sorte Iordi
    hai moita xente que estamos esperando que saia a verdade a palestra, e se os rapaciños teñen que quedar sen adestrar durante un tempo non pasa nada o importante e que sucesos coma iste non se volvan a repetir e que os responsables dimitan ou non volvan a mandar.

    un saudo

    ResponderEliminar
  4. A verdade è que me gustaria saber a opinión de Dacal en todo iste asunto; porque si nos ceñimos exclusivamente a cuestións deportivas a ti Yordy, tamén te deberia de contratar de forma directa ¿non?, ¡ahí están os resultados!, e como dis ti, non facer o paripè do concurso de méritos.
    Dime unha cousa, ¿tiveches algún problema persoal con Dacal? ¿tiveches algún conflicto con algún xogador ou pai de xogador?, a verdade é que todo isto cheirame a chamusquina.
    Por ultimo decirche que podo entender a tua postura dende un punto de vista moral ou ètico, pero, Yordy, coido que a via xudicial non é a mellor medida a tomar, pero non serei eu quen te xuzgue...
    Un saudo.

    ResponderEliminar
  5. Para o segundo comentario, este blog está adicado á Escola de Fútbol do Carballiño, como o ano pasado, poño os horarios e fago crónicas dos partidos coa información que me facilitan, ademáis, de comentar todo o que rodea á escola, que eu me entere claro e teña permiso ou considere se poda falar. Como o tema da contratación de persoal, de monitores en concreto é importante porque son parte fundamental na formación dos rapaces, o cómo se faga é importante penso eu, e a falta doutras noticias, de esto é do que falo canto máis se a cuestión me toca de cheo...outras veces falei da contratación de Congui, da marcha de xuvenís, da marcha este ano de cedetes...non tódolos días saen novas relacionadas coa Escola, non dá para moito máis síntoo...

    ResponderEliminar
  6. Cada un debe facer o que lle dicte a súa conciencia para a defensa dos seus dereitos, faltaba máis. Sorte Jordy!
    Para o anonimo do 2º comentario, xa o di o titulo do blog, "blog independente da emf". Senon fose por xente coma Jordy que ocupa o seu tempo nestas ferramentas, a informacion q teriamos os carballiñeses do funcionamento da escola seria nula.

    ResponderEliminar
  7. Para o cuarto comentario, se miras anteriores entradas doutros meses, (pódelo facer desde o menú archivo da columna da dereita), poderás leer o que pasou...problema non houbo, resúmoche, por decisión técnica iba deixar de suplentes a uns rapaces os cales levaban xogando a maioría de minutos ó longo da tempada e eso non lle gustou ós seus respectivos polo que os sacaron da escola ou a abandonaron eles; desde ese momento soupen que estaba crucificado...todo o que ven despois é consecuencia directa e pódelo ver nas diferentes entradas...

    ResponderEliminar
  8. ánimO Jordy e segue adiante co que teñas que facer ante esta situación. Que sepas que tes razón polo dia de Portonovo, pois algún como non lle xogaba o seu neno, foille co conto ó Dacal para que tomara medidas contigo. Dalles caña.

    ResponderEliminar
  9. hicieron bien echarte x bocazas tio,nadie t aguanta i x eso te largaron!!
    ahora jodete y callate xa kn ese tema

    ResponderEliminar
  10. Para este ultimo comentario...como ves publico hasta los comentarios como el tuyo...ahora bien, yo todo lo que lo digo es a la cara y firmado con mi nombre, dudo que tú te atrevas a hacer lo mismo, comentarios como este sólo me reafirman en mi modo de ver las cosas...si tienes razones y argumentos en cuanto a mi comportamiento mientras estuve en la escuela y en cuanto al trabajo desempeñado, exponlas y que los lectores valoren...

    ResponderEliminar
  11. a por la verdad yordi y a por que se vayan de la politica gente como la que nos gobierna hoy en carballiño

    no estas solo

    ResponderEliminar
  12. Ola,para empezar,Jordy es y sera un gran entrenado,eso k nadiie lo dude!!despues kiero deciir k los jugadores k levaban xogando toda a tmporada a maioriia dos minutos non viñeron a entrenar porke o mister (neste kaso Jordy)non os puso titulares a ningun dos 2 e un dels kedara fora da convocatoriia e outro no baankillo nada mais o Jordy non ten culpa de nada.Ounico k Jordy fixo,fooi o ke mello r lle pareceu a el pre o ekipo nada mais asike amin pareceme de moi mal gusto criticalo desta maneira e sinon os ke kritikan polo mnos k o fagan ko seu nome e non polos anonimatos e os ke digan k todo foi kulpa del k ele mesmos balla a entrenar o aarenteiro infantil,juvenil...do k sea e ke logren facer o ke el fixo k foi ascender a GALEGA!!
    un saudo!!

    ResponderEliminar
  13. ...dame unha risa que non podo. Ti non aceptarías a que te contrataran por asistencia técnica? ou pola itv? ou polo que fora? si o caso é adestrar porque total polos douscentos euros que vos pagan ahí, supoño que os que están é porque lles gusta facelo. Pois si tamén aceptarías, non lle des tantas voltas, mira para diante e adestra noutro lado agardando novas oportunidades. Ainda que poidas ter parte de razón, con ameazas de paralizar as escolas deportivas sabes que ademáis de amolar ó concelleiro de deportes tamén o fas cos rapaces, non? Dalle carpetazo ó caso.

    ResponderEliminar
  14. Sendo conocedor de que hai un proceso que cumplir non; si me din que os que están por encima miña no proceso de selección o rexeitan, sí aceptaría, pero habendo un proceso de selección, o normal si surxe a necesidade de contratar a máis monitores é tirar da lista de excluídos por riguroso orde...en canto á remuneración teríamonos que informar si son idénticas unha nunha contratación eventual e nunha asistencia técnica...

    ResponderEliminar
  15. Son últimos coletazos do animal moribundo (Dacal). Xa lle queda pouco e quere deixarse notar. Dalle igual o que paso logo.
    Agradezo a este blog que desvelara a verdadeira cara deste homiño.
    Xa non enganas a todo o mundo co teu cachondeo!!!
    A por eles ( os políticos ) sexan da cor que sexan.

    ResponderEliminar
  16. Jordy mucha gente aqui en carballiño piensa como tu, pero no se atreve a expresarse. Lo de contratar a Fernando que estaba por detras tuya en un concurso de meritos, es ya la gota que colma el base. Nuestra constitucion expresa claramente la igualdad de los ciudadanos y que no pueden ser discriminados por la administracion publica.
    Jordy me parece a mi que con la verdad por delante no vas a llegar a buen puerto pese a que te asista la ley.

    ResponderEliminar
  17. Lo que más duele son las formas después del trabajo que se lleva realizado en la escuela durante estos años y que una persona, por voluntad propia y capricho, sin ninguna razón lógica ni técnica decida modificar algo que funciona correctamente...y que como dijoen una entrevista él mismo, si pudiera meter a quien quisiera estaría haciendo una cacicada, que es exactamente lo que consiguió hacer, maquillándola con una contratación externa...el tiempo pone a todos en su sitio y de momento ya se lleva pronunciado bastante...

    ResponderEliminar
  18. el tiempo pone a todos y a todas en su sitio

    ResponderEliminar
  19. AGORA HABERÁ QUE INVESTIGAR QUÉN LLE INSTOU Ó DACAL A FACER O QUE FIXO

    FÁCIL DE IMAXINAR.

    ResponderEliminar
  20. Pois si se asesorou como dixo, serían no departamento de persoal ou a mesma secretaria a que o informou; haberá que preguntar se alguén emitiu un informe favorable ou non ó respecto como co alcalde de Punxín, igual como sucedeu alí eu lle fixen moito mal a Dacal ou á Escola...

    ResponderEliminar
  21. Para empezar e rematar co tema todolos entrenadores que adestran na base galega deberian de ser titulados cousa que non e asi, solo teñen o titulo catro dos que se presentaron na convocatoria. A politica non vai co fùtbol o que queira ser adestrador que se forme. Non aliñador que para eso xa chegan os dos bares.

    ResponderEliminar
  22. Para empezar e rematar co tema todolos entrenadores que adestran na base galega deberian de ser titulados cousa que non e asi, solo teñen o titulo catro dos que se presentaron na convocatoria. A politica non vai co fùtbol o que queira ser adestrador que se forme. Non aliñador que para eso xa chegan dos bares.

    ResponderEliminar