lunes, 27 de abril de 2015

Resultados del fin de semana...

Preferente Sur: Arenteiro - Atios, 3-1. El Arenteiro pone tierra de por medio para la consecución de la salvación al imponerse al Atios. 9º con 50 puntos en la tabla ocupa una meritoria posición tras empezar la Liga con una plantilla para la primera autonómica. 


El Arenteiro se hizo merecedor de la victoria en el segundo tiempo tras irse al descanso con empate a uno en el marcador; los goles fueron anotados por Dani Vázquez (2) y Sanginés.

Crónica de la COPEPINCHA AQUÍ.

El Arenteiro disputará el Viernes, 1 de Mayo, su semifinal de Copa frente al Barbadás "B" en Espiñedo a las 18:00h.


3ª Autonómica: Castrelo de Miño - Sporting Carballiño, 2-4. El Sporting vencía en un partido en el que fue a remolque la mayor parte del tiempo. Al descanso se marchaban los jugadores a la caseta perdiendo 1-0, con un fútbol apático y completamente diferente al ofrecido el anterior fin de semana en Espiñedo; esta circunstancia, sumado al juego duro ofrecido por los locales y la ausencia de más cambios que el tocado Samu hacían presagiar un mal resultado...


A poco de comenzar el segundo tiempo, Jordy sacaba petróleo de una internada por la derecha que finalizaba con un tiro que nadie se esperaba por encima del portero. Este gol parecía que cambiaba la actitud de los jugadores pero lejos de eso, el Castrelo se volvía adelantar en una indecisión defensiva tras el saque en corto de una falta y el posterior balón colgado que cabeceaba el delantero ante la salida de Fernando.(Min.69). Tres más tarde, de nuevo Jordy por la derecha, busca irse de su marca dentro del área y le hacen penalty, el cual supuso para el defensor la segunda amarilla y a la postre, el gol del empate anotado por el  propio Jordy de nuevo.

En este momento sí que los visitantes se hicieron con el partido y el juego en medio campo, creando más ocasiones y como única alternativa defensiva local, las patadas...Anotarían de cabeza Lea a la salida de un córner y ya en el 88 Sanuel para cerrar la cuenta.

El próximo sábado finalizará la Liga para el Sporting ante el Cenlle.

Liga Gallega Juvenil: Juegan el viernes 1 de Mayo.

Copa Cadete Fase Final Gr.B: Arenteiro - A.D. Bosco, 3-6. Caían los locales en la Uceira en la tercera jornada de esta Fase Final, lo que los deja con 0 puntos de momento en el casillero.



II Trofeo SEMECOR Infantil Gr.B: Arenteiro - La Purísima, 3-2.

II Trofeo SEMECOR Infantil Gr.C: Santa Teresita - Arenteiro "B", 2-1. Crónica de Víctor Tato: "Tarde chuviosa en Eiroás, na que a fortuna non acompañou ós pupilos de Pana que mereceron un mellor resultado por xogo e ocasións, sobor de todo no segundo tempo. O Arenteiro afrontou o choque soamente con once efectivos por diversas circunstancias e vicisitudes.


O Once inicial e final foi o seguinte: Óscar baixo paus; na defensa, Martín Fernández, Martín Vázquez, Jesús, e Yoel; no Medio campo, Dani, Xosé, Álex e Raúl e na punta do ataque Manu e Tato.

Un primeiro tempo no que os dous equipos se adicaron a tantearse mutuamente, e no que apenas houbo ocasións dignas de reseñar, e xa rematando iste, o trencilla decreta penalty a favor dos da casa por mans involuntarias dun defensor verde, o moi riguroso penalty suporía o 1-0 a favor dos da casa.

No segundo tempo o Arenteiro adiantou liñas, cunha presión abafante sobre o rival e tamén un cambio táctico de Pana poñendo a Martín na posición de medio centro e retrasando a de Xosé, a medida que iba transcurrido o choque o masidao adiantou un chisco máis a súa franxa de movementos ata convertirse nun dianteiro máis, e das súas botas saíron as ocasións de maior perigo dos verdes, (A verdade que o central desenvólvese con solvencia en calquer lugar do campo, incluso coido que o faría de maravilla de porteiro...pedazo de xogador).

Nunha destas Martín recolle un balón no centro do campo, escorado á dereita e por potencia e calidade desfaise dos marcardores que lle saen ó paso e o seu centro medido é errado por Tato, que só ante o porteiro dispara contra o longueiro, clarísima ocasión do Partoviense que suporía o empate...pero tivo ocasión de resarcirse o dianteiro cando nunha xogada calcada á anterior Martín novamente en xogada persoal volve centrar e desta vez sí, Tato en boca de gol fai o empate para os carballineses. Merecidísimo premio para os verdes que non cesaron no seu empuxe cara a porta rival en busca do triunfo, o balón estrelaríase por dúas ocasións máis nos paus da porta do Santa Teresita a sendos disparos de Martín e Jesús...e nisto que en tempo de prolongación nunha xogada aparentemente sin perigo, o Santa Teresita a través dunha contra prántase nos dominios de Óscar ó que baten polo seu pau esquerdo. ¡¡¡Porca Miseria!!!



Triste epílogo en Eiroás, no que un Arenteiro superior viu como nun suspiro se lle escapaban os tres puntos ante un rival inferior, ó que hai que recoñecerlle, iso sí, o seu espiritu aguerrido e combativo.

A punto de comezar (e de padecer) a campaña electoral, e despois de sufrir recortes de todo tipo, perda de dereitos, de conquistas sociais, de salarios, de liberdades, de esperanza, e incluso de futuro...aínda nos queda (por agora) o SENTIDO DO HUMOR, do que decía GHANDI, que si non o tivera xa se habría suicidado...¡¡¡CONCORDO CON IL PLENAMENTE!!!, UN SORRISO NUNCA SOBRA E SEMPRE É NECESARIO."




Copa Diputación 1ª Alevín Gr.B: Arenteiro - Arrabaldo, 3-2.

Copa Diputación Alevín Fase Previa Gr.C: Arenteiro "B" - A.D. Bosco, 1-11. 

2ª Prov. Benjamín Gr.42: Arenteiro - Arranxar, 4-1.

2ª Prov. Benjamín Gr.41: Arenteiro "B" - Velle "B", 3-5.



No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada