lunes, 1 de diciembre de 2014

Resultados del fin de semana...

Fin de semana neutral en cuanto a resultados al cosechar nuestros equipos cuatro victorias, cuatro derrotas y dos empates. Meritoria victoria del cadete "B" que vencía al líder, así como el empate del primer equipo ante el aspirante Porriño e incluso la derrota cosechada por la mínima por el Sporting ante la U.D.Ourense a domicilio.

Preferente Sur: Arenteiro - Porriño Industrial, 1-1. El Arenteiro perdonó en la primera mitad ante un flojo Porriño al que pudo sentenciar con claras ocasiones de gol pero que no se materializaron.

Ya en la segunda parte, el partido se equilibró y los visitantes se adelantaban en el minuto 49, remando contra corriente hasta el final los verdes...En el minuto 65 Dani Vázquez lograría el empate que a la postre supondría el reparto de puntos. 

Con este punto, los de Miki cierran un buen mes en la 12ª posición con 18 puntos.

Crónica de la COPEPINCHA AQUÍ.
Crónica de la RegiónPINCHA AQUÍ.
Crónica del Faro de VigoPINCHA AQUÍ.

3ª Autonómica: U.D. Ourense - Sporting Carballiño, 2-1. El Sporting vendió cara su derrota con mucho oficio en un partido intenso y que no se inclinó hasta el minuto 85 a favor del Ourense. 

A sabiendas de su superioridad, el Sporting planteó un partido al más puro estilo de Mourinho con el Inter, cediendo la posesión de balón y tratando de hacer daño a la contra con la velocidad de Chivas y Champi. Algo que supo poner en práctica muy bien durante todo el partido sin notar la presión de la numerosa afición local y de las decisiones del árbitro.

El primero en anotar fue el Ourense en el minuto 30 tras un rechace de Quintela cuyo rechacé mandó al fondo de la portería Lucas Nieto; lejos de amedrentarse, el Sporting siguió buscando su ocasión a la contra e hizo lucirse al meta local en dos claras ocasiones de Champi y Chivas. Pasado el minuto 35, tras un saque de córner y un mal rechace de la defensa local, el balón caería en los pies de Anxo Suárez y con un tiro ajustado al palo y con rosca alejándose del portero, pondría las tablas en el marcador.

Ya en la segunda parte, la posesión fu absoluta del Ourense, que una tras otra vez se estrellaba ante un bien plantado equipo visitante. Los comentarios en la grada no eran otros que era el mejor equipo que había pasado por los Remedios hasta el momento y veían cerca la posibilidad de perder los primeros puntos de su corta historia. 

Sin embargo, esa insistencia obtuvo recompensa quizás en la más injusta de las acciones que dispuso el equipo local, tras un balón a la espalda de Daki -posible fuera de juego muy difícil para el árbitro de ver- y posteriormente salir el esférico por fuera de la línea de fondo, más claro y que no percibió el trencilla, centrando el balón al segundo palo donde lo recogería Santi para enviar al fondo de la red, no sin antes Quintela hacer lo imposible y llegar a tocar el balón que les daría los tres puntos y la 12ª victoria consecutiva. Corría el minuto 85 y la grada respiraba un poco más tranquila.

Merecido aplauso al esfuerzo de los carballineses que vendieron cara la derrota y se ganaron el reconocimiento a un buen partido. Tras entregar en el Registro del Ayuntamiento la solicitud para disputar la vuelta en Espiñedo, toda vez que el Arenteiro disputa su jornada como visitante, esperamos poder acoger a esa numerosa afición de la U.D. en el más cómodo y adaptado de los espacios.

El Sporting, tras la derrota del Barra de Miño, mantiene la 3ª plaza de la categoría, con 23 puntos.

Crónica de la RegiónPINCHA AQUÍ.
Crónica del Faro de VigoPINCHA AQUÍ

Ficha del Juvenil "A"
Liga Gallega Juvenil: Arenteiro - Gondomar, 3-0. Victoria de los de Mindo que se hhizo esperar hasta los últimos 25 minutos de partido; en el 65 anotaría Cristian, en el 77 Esteban y ya casi concluído el partido, anotaría el 3º y definitivo Enrique. Los de Mindo son 4º con 21 puntos.

Copa Cadete Gr.B: Arenteiro - Maceda, 8-2.

Copa Infantil Gr.B: Arrabaldo "B" - Arenteiro, 3-1. 

Crónica de Tato: "Hai unha máxima no fútbol que dí, que cando perdoas acábalo pagando...e isto foi o que lle aconteceu ós pupilos de Josiño na súa visita ó campo de Santa Cruz, que por certo, envexa me diu cando da man de Alfonso Prado, o coordinador do Fútbol Base do Arrabaldo, tiven a oportunidade de observar as súas instalacións: Ximnasio con máquinas e aparellos de todo tipo, Aula de Estudio, con vídeo e pizarra, Amplia oficina informatizada...en fin, esperemos que máis cedo ca tarde a "Uceira" tamén poda dispoñer distes servizos básicos para o desenvolvemento óptimo duha Escola de Fútbol.


O Arenteiro sae de INICIO con: Pablo na porta, na defensa, Yoel, Luigi, Mateo e Zaide, no centro do campo, Dani, Jesús e Jacobo e na dianteira, Tato, Adrián e Javier. Xogarían no segundo período saíndo dende o banquillo, Mario coma porteiro, e tamén Héctor, Roy e Rafa.

Moi cedo se ía adiantar o Arenteiro, cando Adrián no minuto 13, en xogada persoal, se pranta diante do cancerbeiro "torronense" Marcos Prado, ó que intenta batir cun disparo axustado, non o consigue, pero Javier, atento ó rexeite, fai o primeiro (e único) gol dos verdes. No minuto 22 de novo Adrián, saca a relucir a súa innata potencia e Marcos vólvelle adivinar a traxectoria do balón. Minuto 25, gol anulado a Jacobo en xogada previa de Javier, moi riguroso...por non decir outra palabra. Minuto 30, arrincada de Adrián pola dereita e o seu centro envenedado non é aproveitado polos seus compañeiros de ataque nunha inmellorable ocasión. E xa expirando o primeiro tempo, minuto 40, unha melé na área do Arrabaldo, froito dun saque de esquina, e incoprensiblemente o trencilla anula un gol a Luigi en posición totalmente reglamentaria, unha decisión inxusta a todas luces.

Un primer tempo no que o Arenteiro foi netamente superior ó seu rival e no que tiña que haber levado un resultado máis abultado por xogo, ocasións...e goles marcados.

SEGUNDO TEMPO.
O Arrabaldo sae con outra actitude, máis agresivo e incisivo, e froito dise dominio, unha indecisión no despexe de Mario, fai que Zaide teña que cortar o balón cas súas mans, xa que o balón entraba irremediablemente na portería verde, penalty claro que suporía o empate dos da casa. 1-1. No minuto 10, o Arrabaldo dádalle a volta ó marcardor, cun soberbio disparo dende fóra das dúas áreas. 2-1. No minuto 20, unfa falta escorada no lado esquerdo da portería de Mario, significaría o terceiro para os Azulóns. Faltaban 20 minutos e darlle a volta ó marcador, semellaba pouco menos que unha misión imposible...pero os verdes non cesaron no seu intento, e ocasións houbo para elo; marrarían, Mateo no 23, Adrián no 24 ó poste, de novo Mateo no 26 e por último, a máis clara, unha cesión na área pequena do Arrabaldo, que Adrián non foi quen de transformar en gol.

Inmerecida derrota do Arenteiro, que tiña que haber traído un resultado positivo para terras carballinesas, pero así é o futbol, coa súa grandeza e tamén, como foi hoxe, coa súa miseria. Destacar os centrais carballineses, Luigi e Mateo, sendo iste último un auténtico comodín para o seu equipo, aparte de un excelente gardamais habitualmente, hoxe desenvolveuse con destreza e acerto, tanto na retaguardia, como en tarefas ofensivas no segundo periodo.

Mentras se estaba disputando o encontro, en Santiago, miles de persoas se manifestaban reivindicando algo tan básico e esencial coma: "Pan, traballo e teito", que a día de hoxe aínda haxa que loitar polo recoñecemento da dignidade humana, dí moito, e para mal, diste noso sistema e dos nosos gobernantes.

O pasado venres 28, entregábanse os premios "Arenteira", na súa III edición que recaeron na Modalide Cultura e Investigación, a Carlos Varela, Fiscal Superior de Galicia polo seu decidido compromiso coa nosa língua e coa normalización lingüística da xustiza, e na modalidade Deporte, a Cesáreo Rivera, xogador do Celta, do Sevilla e internacional coa selección española así como tamén Presidente varios anos do Club Deportivo Arenteiro, e a Título Póstumo, a Olimpio Liste, fundador do museo que leva o se nome en Oseira.


Noraboa ós premiados e ó Hotel Arenteiro pola súa iniciativa; quédome cunha frase que dixo Carlos Varela: "Nesta vida non se debía polemizar tanto e sí "polinizar" a concordia e a fraternización".

Copa Infantil Gr.C: Arenteiro "B" - Maceda, 5-1.

1ª Prov. Alevín: Arenteiro - Calasancio, 0-9.

2ª Prov. Alevín: Arenteiro "B" - Monforte "B", 0-8.

2ª Prov. Benjamín Gr.42: Calasancio "B" - Arenteiro, 2-2.

2ª Prov. Benjamín Gr.41: Ourense "B" - Arenteiro "B", 1-2.

2 comentarios:

  1. felicitar ó sporting polo seu partido contra o Ourense, a seguir nesta linea!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Fantástico partido del sporting. Enhorabuena a Neira por el planteamiento y a todos los jugadores por la resolución del mismo. La grada no estuvo tranquila hasta el pitido final.

      Eliminar