lunes, 10 de noviembre de 2014

Resultados del fin de semana...

6 victorias y 5 derrotas de nuestros equipos en el pasado fin de semana, estos fueron los resultados:

11 titular del Arenteiro
Preferente Sur: Barco - Arenteiro, 0-1. Victoria de los verdes en el derbi de la Preferente que cortaba una buena racha de los barquenses. El gol fue anotado por Quiroga en el minuto 33, tras un tiro de Sotelo que no ataja el portero local, anotando en el rechace el primero. Los de Miki toman aire a pesar de los apuros y la tensión en los minutos finales en los que fue expulsado Pana y el árbitro pitar un penalty en contra de los carballineses que finalmente, a instancias del asistente, situó como falta fuera del área. El Arenteiro se sitúa 14º con 13 puntos. Crónica de la RegiónPINCHA AQUÍ.

3ª Autonómica Gr.XIII: Sporting Carballiño - Salamonde, 3-2. Justa victoria, aunque trabajada más de lo debido por las adversidades contra las que tuvo que jugar el Sporting a lo largo del partido.

El Sporting recibía al Salamonde con numerosas bajas y con un 11 un tanto experimental; recuperaba para la zaga a Román que no se encontraba al 100%, en medio campo se estrenaba Carlos, que no había debutado en Liga por problemas musculares y arriba, ante la baja de Champi, se veía desplazado Pintos. Tras una primera parte de imprecisiones, las ocasiones más claras fueron para el Sporting aprovechando la defensa adelantada del Salamonde, pero no sería hasta el minuto 44, cuando llegaría el primer tanto; en un córner sacado por Jordy, remató Lea de cabeza a toda la escuadra visitante, imparable. Gol psicológico.

Tras el descanso, el Sporting cambia el planteamiento y en lugar de dos pivotes defensivos, se decanta por ir a presionar al rival, con un mediocentro y dos medias puntas, lo que da sus frutos dominando más el medio campo y no dando más opciones al rival que jugar al pelotazo. En el minuto 64 llegaría el 2-0, gol de Harlem, que ya lleva 3 en su cuenta esta temporada. En el minuto 73 anotaría el Salamonde el 2-1 que daba tensión al partido, aumentada esta por la juta expulsión del portero local Fernando, por continuadas e incomprensibles protesta al árbitro; se puso bajo palos Pintos, que poco pudo hacer en el 2-2 del minuto 80. El Sporting daba vida a un Salamonde que llegó a la Uceira renunciando jugar al fútbol. 

Los últimos 15 minutos volvieron ser del Sporting, tomando las riendas del juego y creyendo que la victoria era posible. Se reposicionó en el campo y de nuevo, a balón parado, en una falta lateral sacada al segundo palo por Jordy, encuantra a Marquina que cabecea a Chivas, libre de marca en el área pequeña, teniendo que empujar al fondo el balón para el definitivo 3-2. 3 importantes puntos que nos mantienen enganchados a la parte alta de la clasificación en un mes de enfrentamientos directos con los equipos que la ocupan. 

El próximo fin de semana, Piñor - Sporting, con las ya seguras bajas de Fernando y Fiti.

Liga Gallega Juvenil: Sárdoma "B" - Arenteiro, 0-1. Victoria a domicilio de los de Mindo que son 7º a tres puntos del segundo clasificado, Calasancio y a 6 del líder, Colegio hogar. El gol fue anotado por Enrique.


1ª Prov. Juvenil: Monforte - Arenteiro "B", 1-0.

1ª Prov. Cadete: Velle "B" - Arenteiro, 2-6.




1ª Prov. Infantil: Velle - Arenteiro, 3-4. Crónica de Tato: "Odisea en Velle". Moitas veces nos preguntamos por que un partido de  futbol é capaz de orixinar tal cantidade de emocións encontradas (paixón, desalento, euforia, enfado, frustación, excitación etc.) en tan pouco espazo de tempo... e a resposta tivémola hoxe no campo muncipal de Velle, os afortunados que alí estivemos.

O Arenteiro sae de inicio con: Mateo baixo paus, unha liña defensiva composta por Raúl, Martún, Zaide e Yoel, como mediocampistas Jesús, Xosé e Dani, e un tridente ofensivo que formaban, Tato, Manu e Adrián, e decir só catro xogadores de segundo ano e o resto novatos nesta categoría, pero que todos eles hoxe diron toda unha lección de pundonor, loita e sacrificio. 


Primeiros compases de toma e daca por parte dos dous equipos, no que a primeira gran ocasión tívoa nas súas botas Adrián que non foi capaz de materializar o gol nunha inmellorable posición. Pouco a pouco o Velle foise facendo dono da parcela ancha, con xogadores de máis envergadura que os verdes e que presionaban a saída de balón distes; froito dise ímpetu nacería o primeiro gol do Velle, 1-0. 

O Arenteiro intentou desperezarse da presión contraria pero con pouca claridade; Adrián, o noso xogador franquicia, estaba ben taponado e a Manu non lle chegaban balóns claros cos que puidera intimidar o marco contrario. Tivo que ser dun saque de esquina ó noso favor, cando nun rexeite na área pequena por parte do porteiro rival, Xosé, atento, fai o empate dos verdes; a partir dise intre o partido tórnase máis igualado, sin claras ocasións por parte de ningún dos dous equipos; e xa finalizando o primer tempo, unha perda de balón do Arenteiro, posibilita unha rápida triangulación dos atacantes do Velle que se prantan diante de Mateo ó que fusilan sin compaixón, sería o 2-1, rematando con iste resultado o primeiro tempo.

No segundo, moi cedo marcarían o 3º os do Velle, e se lle poñía moi costa arriba o partido para os rapaces de Josiño, pero lonxe de resignarse a sair derrotados, os Verdes comezaron o camiño da épica, primeiro das botas dun inmenso Adrián, que en xogada persoal marcaría o segundo, e a renglón seguido e case sin darlle tempo ós do Velle a repoñerse, Jesús fai o empate nun barullo na área. 

Josiño realiza un cambio táctico, pasando  Adrián do costado esquerdo a punta do ataque, e dando saída para reforzar o mediocampo a un motivadísimo Mario Mejuto, jaleado pola parroquia carballinesa, anteriormente xa entraran ó terreo de xogo, o lateral Jacobo, o central Luigi e o porteiro Pablo, sendo a última en acceder ó sintético, Karla; e cinco minutos máis tarde, chega o delirio á enfervorizada hinchada verde, cando Adrián nunha demostración de garra, ambición e perseverancia, presiona ó central contrario, arrebatándolle o balón a iste, regatea ó porteiro e fai o 4º para os verdes, que en apenas 10 minutos díronlle a volta ó encontro; (por un intre veume á memoria a eliminatoria de copa de Europa entre o Madrid da Quinta do Buitre e o Oporto, o vixente campeón daquela, cando todo parecía perdido, en dúas xogadas de Paco LLorente, o sobriño do mítico Gento, o Madrid dalle a volta ó encontro con dous goles de Míchel, era o ano 1988 e istes rapaces aínda non naceran...).

O Arenteiro pudo sentenciar o partido, cando Adrián por dúas ocasións vía como o gardameta desbarataba sendos disparos a bocaxarro cunhas extraordinarias intervencións, e de aqui ó final do encontro a incertidume do resultado e a presión do Velle por queimar as súas naves en busca do empate, supuxo un epílogo non apto para cardíacos.

Destacar o detalle do adestrador verde que unha vez finalizado o partido emplazou ós pais a que se fixeran a foto co equipo, agrandecendo diste modo o apoio recibido, xa que levaron ós rapaces en volandas cos seus berros de alento.

2ª Prov. Infantil: Arenteiro "B" - Ourense C.F. "C", 1-3.

1ª Prov. Alevín: E.D. Ourense - Arenteiro, 12-1.

2ª Prov. Alevín: E.D. Ourense "C" - Arenteiro "B", 7-0.

2ª Prov. Benjamín Gr.42: Nogueira de Ramuín - Arenteiro, 1-2.

2ª Prov. Benjamín Gr.41: Arenteiro "B" - Verín "B", 0-7.

No hay comentarios:

Publicar un comentario