viernes, 9 de agosto de 2013

Triangular "Festa do Pulpo"

Hoy por la tarde se disputará un triangular en el Municipal de Espiñedo en el que se enfrentarán Maside, Cea y Arenteiro a partir de las 20:15h. La entrada será de 5€; los socios que renovaron su carnet, o lo hagan en el momento de acudir al campo, no se les cobrará nada.

En principio dicho partido iba disputarse frente al Lalín, pero por diversos problemas tuvo que cambiarse a este formato.

Ayer por la tarde a las 21:00h el Sporting Carballiño Jorigames disputó su primer amistoso frente al Maside en Outeiro Grande. El resultado fue de 2-2 en la primera toma de contacto de las nuevas incorporaciones. La primera parte fue para el equipo local que se adelantó 2-0 y en el segundo tiempo los carballineses remontaron situando el marcador final en el 2-2.

El fin de semana se descansa, celebramos la LI Festa do Pulpo de Carballiño. 

6 comentarios:

  1. vergoñenta a campaña de captación de socios do Arenteiro, coma se fosen os descubridores do futbol de canteira. Temos a escola de futbol abandoada con rapaces que se están a marchar a equipos de ourense porque no hai organización nin futuro e poñen fotos de cativos coa camiseta verde e TODO DESPOIS DE fichar a un adestrador recomendado pola federación . mi madriña!!!!! e os nosos fillos na casa sen equipo e sen ilusión!!

    ResponderEliminar
  2. Penso que si sabes facelo mellor deberias poder botar unha man, pra poder aprender algo de ti.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xa pero vergoñenta a campaña

      Eliminar
  3. con comentarios deste calado e tal argumentario, enfin..mellor marchate ti tamén.

    ResponderEliminar
  4. A campaña é vergoñenta pois claro que sí, agora mesmo o fútbol base da nosa vila está medio morto e chegan catro teatreiros a vendelo carné de socio con fotos de xanciños. Apoio para nosa canteira xa e fora vividores!!!!

    ResponderEliminar
  5. O concello non ten cartos para soster a Escola de fútbol pero págalle o arenteiro o arreglo do césped de espiñedo qué alguén explique isto

    ResponderEliminar