lunes, 13 de septiembre de 2010

Resultados del fin de semana...

Triste fin de semana para nuestros equipos verdes...ninguno de nuestros representantes futbolíticos obtenía un resultado positivo.

PREFERENTE SUR: Arenteiro - Cambados (1-2)

Segundo partido de los de Mindo en Espiñedo en una buena tarde donde el sol, pese a disputarse el partido algo más tarde de lo normal, (18:30) y estar casi a mediados de septiembre todavía pegó duro. Comenzó el Arenteiro dominando el encuentro y llevando la iniciativa durante la primera media hora, ante un inoperante y agarrotado Cambados. Los verdes con sus líneas adelantadas y ejerciendo una buena presión no dejaban avanzar y ni tan siquiera acercarse a los amarillos a las inmediaciones de Samuel. Fruto de este trabajo anotarían el 1-0 a los 11 minutos por mediación de Kennedy en un córner, se le ponía de cara el partido a los nuestros con la sensación durante esa media hora de absoluto control. 

Tras esa media hora, según avanzaban los minutos, el Arenteiro fue desapareciendo salvo en acciones puntuales como un tiro tras un rechace de Juan al borde del área, y por contra, el Cambados se vino arriba, con ocasiones claras ante Samuel que la mala puntería de los delanteros visitantes impidió se transformaran en goles, sobre todo tras el descanso, donde a los de Mindo se les notó un poco más cansados. Los amarillos darían la vuelta al marcador en torno al minuto 60 de partido y de ahí al final fue un querer y no poder del Arenteiro que únicamente y por medio de balones largos buscaba el llegar lo antes posible a la portería contraria. Sobre la bocina y para colmo de la afición local, el árbitro anularía un gol a Kennedy por supuesto fuera de juego que, al menos desde la grada, no lo parecía.

2ª AUTONÓMICA: Ribeiro - Arenteiro "B" (2-1)


LIGA GALLEGA JUVENIL: EMF Arenteiro - Choco (4-5)

Pese a los muchos goles del resultado, partido de poco fútbol la realidad, donde la mala fortuna de los porteros fue el factor determinante para el resultado final. Las bajas de Javi y Míchel son importantes y el trabajo para contrarrestar esa seguridad que aportaban es complicado; en el partido del sábado, a todo el equipo se le vió excesivamente lento y falto de actitud, con poca velocidad en la salida de balón frenado ello por conducciones que en lugar de dar fluidez al juego relentizan el mismo. Los cuatro de atrás no están lo suficientemente compenetrados y en muchas ocasiones, sobre todo a Pana, que de lateral cojea un poco y el equipo pierde potencial ofensivo, le cogieron la espalda fácilemente sin nadie que le hiciese la cobertura, de la misma forma que cuando sacaban el balón, a los cuatro les costaba salir echando el equipo adelante juntando líneas y saliendo a presionar al rival de forma decidida.

Como digo, mucho trabajo ante una dura temporada...

7 comentarios:

  1. En canto ó dos xuvenís, a parte das cualidades do porteiro, non sei cómo se pode defender con tan pouca intensidade...estou dacordo contigo Jordy, pero por moi engañoso que pareza o resultado, a realidade foi que os de Redondela dispuxeron de ocasións máis claras e o partido en lugar de ir igualado en canto a resultado podía ser escandaloso en contra dos xuvenís...

    ResponderEliminar
  2. muchos de los jugadores son nuevos de 1º año y que aun no conocen la intensidad de la categoria... y es el 1º partido se afornto con muchas bajas y se izo lo q se pudo muchos de los jugaodres no jugaron en sus sitios abituales etc

    ResponderEliminar
  3. Moito traballo por diante...o dito¡¡¡ e esperemos que si as cousas non van ben, non se marchen pa ningún lado...

    ResponderEliminar
  4. quen non xogou no seu sitio habitual?

    ResponderEliminar
  5. Quero contestar ao comentario de Pepe respecto de que se as cousas van mal algun non se marche para outro lado.
    Son a nai de Anxo que, efectivamente a temporada pasada deixou o equipo faltando pouco para acabar a liga,¿e que? hai que seguir crucificandoo porque tuvo un momento malo?Non sei se sabes que leva na escola de fútbol dende os seis anos e nunca houbo unha queixa sobre o seu comportamento,nen cos compañeiros nen cos entrenadores nen cos árbitros etc..Creo que todos temos dereito a equivocarnos algunha vez na vida(o mellor tiña as súas razóns para facelo).¿Que pasa que ti eres perfecto?
    Gustariame zanxar o tema e que deixedes traballar os rapaces con ilusion e en vez de estar sempre criticando, animalos para que saian adiante xa que están empezando unha temporada con xente nova (de 1ºano e baixas)polo que terán que adaptarse e estou segura que están con moita ilusión e por eles non vai quedar.!Animo rapaces!

    ResponderEliminar
  6. Para Rosa:
    En primeiro lugar, aquí non se critica, polo menos eu, simplemente dou a miña visión sobre os acontecementos que ocurren ou aquí se publican. Neste caso, eu como pai, a un fillo que firma unha cousa daríalle o consello de cumplir ata o final salvo razóns de causa maior, non sei se é o caso, pero personalizar en Anxo non personalicei...O que nunca permitiría é deixar a un fillo que se anota na escola, irse xogar a outro lado porque simplemente non xoga, ou non lle cae ben entrenador, eso é sobre o que opinei no seu día e na direcci´´on que opino ahora. Son o primeiro en animar os rapaces e o traballo dos entrenadores, pero tampouco debemos olvidarnos da nosa obriga como pais de procurar dar o mellor consello...e dito esto, nadie é perfecto e todos nos podemos errar...e penso que o que máis leva errado nos dous últimos anos é o xefe desto...por dirixir a Escola como un club en lugar do que é, unha escola pública de futbol.

    ResponderEliminar
  7. Para Pepe:
    Agradezoche o consello pero eu tamén che vou dar un:nunca digas sobre un fillo o meu non vai facer esto, ó meu non lle permito... porque ás veces escupimos para o ceo e cainos na cara-Todo eso que dis de que debía seguir, d´´omonos nós(seu pai e máis eu)pero temos por costumbre(boa ou mala) escoitar o que os nosos fillos teñen que decir e neste caso ante as súas razóns (que por suposto non son as que ti supós)aceptamos os seus motivos e pódoche decir que dende a directiva se me dixo que tiña as portas abertas para cando quixera volver será porque non é moi conflictivo¿non?Tamén dis que non personalizas en Anxo, pero dase a circunstancia de que dos que se foron o ano pasado só volveron dous é un deles é Anxo(blanco é en botella:leite).
    Un saúdo

    ResponderEliminar